themistyroad.blogg.se

Hej..

Publicerad 2013-06-26 02:22:10 i Allmänt,

Just nu ligger jag med tårar i ögonen pga mitt utseende.. Det var längesen jag kände såhär, kanske 2 år sedan?

Jag har alltid varit mullig så det har jag lärt mig att tycka att det ser okej ut.
Jag har alltid haft olika stora bröst och de är hängiga, men har lärt mig att dölja det. Annars har jag varit nöjd med mitt utseende.

Men idag har jag upptäckt något som får mig väldigt ledsen..
Jag har gått ned i vikt väldigt fort nu.
Så mina bröst är verkligen skitfula.. Jag har inte tänkt på det för jag brukar inte ha urringat och jag har använt sportbh väldigt ofta.

Det gör mig så ledsen! Jag är bara 20år och mina bröst är jättehängiga! det ena bröstet är a-kupa och det andra är c-kupa. Jag kan inte hitta nån bh som passar..

Jag kmr inte kunna ha bikini.. Jag kmr inte kunna bada eller sola..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela