themistyroad.blogg.se

ieek!

Publicerad 2012-10-31 12:18:37 i Allmänt,

Nu har han varit här, och jag var lika nervös som vanligt. Så fort jag är i närheten av honom så blir jag så pinsamt jävla stel, jag får svårt att prata och flackar med blicken...
Det är jobbigt att jag inte kan slappna av med honom, så han får se mitt riktiga roliga jag.
 
Iaf så drack vi kaffe och pratade om förr i tiden och om nutid. Han var tydligen imponerad av min lägenhet, och han tyckte att han borde komma hit fler gånger^^
Det känns lite awkward nu när han vet vad jag känner, och jag var ju full när jag berättade det så han vet nog inte riktigt om jag minns detta. Så detta blir konstigt från båda hållen, men jag kör på som vanligt.
 
En sak kändes lite dumt, han visade sin blogg och tyckte att jag borde läsa den och att jag kommer få motivation... Hans blogg handlar om träning... Så jag gissar på att han tycker att jag är tjock :/
Sen är det jobbigt att han har blivit värsta biffen och har börjat gymma skitmycket, jag gillar ju inte när killar håller på så..
 
Han såg att jag också har en blogg. Jag sa till honom att den är hemlig och att jag skriver om mina känslor osv. Han tyckte att han skulle leta reda på den... HOPPAS att han INTE hittar den, för guds skull!!
Men han skämtade nog, han skämtar väldigt ofta, vissa tycker det är jobbigt för att de har svårt för att veta när han är seriös eller inte, men jag gillar det. Han får mig alltid att skratta och det är en bra egenskap.
 
Nu ska jag till min samtalskontakt eller vad det nu kallas, jag måste komma ihåg att be henne kolla in min blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela