themistyroad.blogg.se

lite bättre

Publicerad 2012-11-28 11:14:45 i

Igår var jag riktigt sugen på att skära mig.
Jag tänkte bara lugna ner mig med ett glas vin först. under tiden jag drack smsade jag min pojkvän, ett hej.
Han svarade att han saknade mig jätte jätte jätte mycket.
Jag berätta att jag mådde dåligt och att det är därför jag inte hörde av mig.
Han var så gullig och erbjöd sig att komma hit och ta hand om mig, han skrev också att han vill göra så mycket han kan för att jag ska må bra..

Det värmde mig. Och då bestämde jag mig för att inte skära mig. Nu har jag faktiskt en pojkvän som bryr sig om MIG. Jag har aldrig haft det..
Men nu inser jag att en pojkvän ska finnas där för en. Jag behöver inte skära mig för att må bättre, jag behöver bara vara modig och låta min pojkvän göra mig glad.


Men jag känner att jag inte vill förstöra hans dag med min dåliga energi. Jag vill inte att han ska behöva ta nått ansvar för mitt välmående.



Idag ska vi åka till den större grannstaden och shoppa, det blir inte så mycket då eftersom vi båda har dåligt med pengar, men vi kommer ut iaf.

Jag tror det är därför jag börjar på extra bajs, att jag har varit inne för länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela