themistyroad.blogg.se

gos

Publicerad 2012-11-16 10:58:07 i

"kotte" hörde av sig två timmar senare, han kände sig piggare och ville komma ändå.
Han hade tydligen saknat mig igen. Denna gång hade jag fått vara själv en hel dag, så jag saknade honom också lite grann.
Han har verkligen fallit för mig nu^^ Han undrade när jag ville hem till honom och hälsa på hans familj. Det kändes inte så jobbigt faktiskt, jag känner ju hans bror som också gick i våran klass. Så jag ska nog följa med honom hem snart.

Det var riktigt skönt att sova med honom i natt. Han rycker och huller på i sömnen och ibland så pratar han också. Men inatt kändes det charmigt och jag lyckades somna.

ne nu ska jag göra mig iordning, ska till sjukgymnasten snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela