themistyroad.blogg.se

Kärlek

Publicerad 2013-05-19 12:38:00 i Allmänt,

Vill bara skriva av mig lite.
Kotte ska snart flytta. Typ 28 mil ifrån mig.
Jag vet inte hur lång tid det kommer ta innan vi ses igen.
Jag känner mig inte så ledsen, det ska bli skönt att fokusera på mig själv igen och det känns bra att veta att han faktiskt har känslor för mig.

Men.. Jag älskar honom så otroligt mycket, jag har aldrig känt såhär för någon och jag tänker på honom helatiden. Så jag kommer sakna honom jätte mycket.

Det känns som att det är meningen att det ska vara vi, fast inte än. Vi båda måste jobba med oss själva först.

Vi tar det ju "lugnt", så jag kan inte berätta för honom hur mycket jag älskar honom, därför var jag tvungen att skriva det här <3

 

ps. jag älskade honom aldrig, jag var nog bara litte kär, men jag älskade honom inte.. Jag vet nu vad kärlek är.

//jag från framtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela