themistyroad.blogg.se

Duktig

Publicerad 2013-05-04 19:41:06 i Allmänt,

Nu var jag väldigt duktig ^^ jag gick till affären. Ringde min kompis och pratade hela vägen till kassan. På vägen hem lyssnade jag på musik som vanligt.
 
Jag är svettig som fan nu, men det gick bra ändå. Jag var liksom i min egna bubbla/värld, så allt runt om mig existerade inte.
Jag trodde det skulle bli extra jobbigt för att jag känner mig "aspig" (mitt egna ord för när jag känner mig mer aspie än vanligt) idag, men jag tror att det hjälpte mig att stänga ute all röra.
 
Det som var jobbigast var alla starka lukter ute.. Det luktar otroligt mycket hund-skit/piss!
Jag har ett väldigt känsligt luktsinne, t.ex jag tycker det luktar "fattiga människor" på Netto... 
 
Ne nu ska jag belöna mig med chips och nått roligt att kolla på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela