themistyroad.blogg.se

Blöheh

Publicerad 2013-05-22 01:13:16 i

Är på sånt träligt humör.
Jag är trött i huvudet och själen.
Har ätit riktigt dåligt de senaste dagarna. I går åt jag 22.30, i förrgår åt jag inget alls, i lördags åt jag vid 20.30 och i fredags åt jag ett halv pringlesrör på kvällen. Idag tvingade jag i mig två slices hemgjord pizza, men spydde upp det sen..

Så jag har dåligt med energi nu. Jag blir så lätt psysiskt trött men nu när jag äter så krångligt så blir jag även fysiskt trött.
Det gör ju inte så mycket egentligen, jag gör så lite om dagarna så jag behöver ingen energi och jag känner ju ingen hunger + jag har en hel del fett min kropp kan ta av.
Men det är jobbigt att man blir trött i "själen", Jag känner tydligt hur mitt självförtroende sänks och hur ledsamt livet är helt plötsligt igen.

Har varit väldigt sugen på att skära mig idag, men jag orkade inte eftersom jag inte orkar gömma såren.. Men när Kotte har flyttat så kan jag börja igen, för då finns det ingen som kan se mig naken och se skärsåren.

Ne nu ska jag sova, det är jag iaf duktig på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela