themistyroad.blogg.se

Telefon jävel

Publicerad 2012-09-24 13:09:20 i Allmänt,

Usch var tvungen att ringa till psyk i den staden jag bodde i för ett tag sedan, för de skulle skicka en remiss till psyk i stan. Då är det en dryg kärring som svarar och pratar nedsättande mot mig "Skulle VI skicka en remiss til DIG?" ööh nej till psyk här i stan kärringjävel, haha fast det vågade inte jag säga xD och sen sa hon surt till mig att jag skulle ha ringt mottagningen för unga, öööh det var ju det jag gjorde, men så var det såndär jävla grej då man skulle trycka på 1,2,3 eller 4. 1 var om man var mellan 16-19 och 2 var mellan 19-23... Hatar sånt, brukar oftast lägga på när det blir sånt.. iaf så tryckte jag på 2 eftersom jag är 19... men tydligen skulle jag ha tryckt på 1?? 
 
Aja skitsamma, remissen var skickad i Torsdags, antar att det tar ett tag för den att komma fram :S(skickar dom med brevduva eller what?) Jag trodde man maila eller faxade över sådant -.-
 
Jag tänkte dra till arbetsförmedlingen idag och bråka, men nu när jag har varit duktigt att ringa så tänker jag dra dit i morgon istället ^^
 
Jag kan inte göra flera "stora" grejer om dagen för då blir jag helt utmattad och deppig efteråt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela