themistyroad.blogg.se

Störande

Publicerad 2012-09-28 01:52:26 i Allmänt,

Det är så störande att jag blir så jävla lätt kär. Kan vara kär i en kille i en vecka och sen helt plötsligt bli kär i en annan, om jag påminns om den första killen blir jag kär i honom igen osv. Antagligen beror detta på, vad det nu är för nått med mig(borderline förmodligen). Det är så jobbigt att bli kär så lätt, eftersom de oftast inte visar något sådant intresse. MEN, är jag väl ihop med någon så är jag trogen och kär, så det är ju bra iaf. När jag är singel så är jag ju kär i alla som bara säger hej till mig ;) haha. 
Jag är även osäker på min sexuella läggning. Jag anser mig själv som bisexuell, men har aldrig varit kär i en tjej eller varit...intim med nån tjej. Ena stunden är jag jätte taggad på att hitta ett kvinnligt ragg som jag kan ligga med, andra stunden känner jag mig inte alls sugen. Och jag kan bli attraherad av en tjej och fantisera om hur härligt det skulle vara att ha ett förhållande med henne, men ändå känner jag vad jobbigt det skulle vara, jag vet ju hur tjejer. Ne på den fronten ändrar jag mig hela tiden, det är ju dumt om jag någon gång dejtar en tjej..
 
Nu är det så att jag börjar känna mig lite små kär i en kille, som jag vet att jag egentligen inte är kär i utan det är bara jag som är konstig.
Jag låg med honom för 2 veckor sedan, jag var full och han var nykter,han är en "nörd" och jag var inte ett dugg attraherad av honom och låg med honom bara för att jag tyckte synd om honom (han var oskuld och mådde väldigt dåligt över detta). Dagen efter kändes det bara konstigt och nästan lite fel och jag var orolig för att han skulle bli kär i mig (hört att man kan bli "kär" första gången pga att det är en sådan känslofylld akt.. lr ah). Vi har en gemensam kompis som innan hade berättat massa saker om honom, inte direkt snälla saker heller, orkar inte skriva allt xD
Nu tycker jag att allt jag har hört om honom är charmigt, och lite likt mig. Jag vill vara med honom, bygga upp hans självförtroende. Jag har alltid velat ha en nördig kille, jag har ju en nörd inom mig(Älskar tv-spel och pokémon  och andra nördiga grejjer).
Jag tänker tillbaks på den där natten, när han tog av sig glasögonen och såg in i mina ögon och jag såg in i hans, de var så söta! detta spelas om och om i mitt huvud, men jag tänker inte på hur pinsamt och bökigt själva sexet var...
Så typiskt mig, jag vet dock varför jag känner såhär för honom. Han var den första jag har legat med efter mitt ex... När jag vill komma över ett ex så brukar jag lägga fokus på andra killar istället, och ha några engångsligg. Och nu bygger jag väl upp låtsas känslor för denna kille bara för att jag ska komma över mitt ex.
 
Jag känner att jag vill ha denna kille, och jag kan säkert få honom om jag försöker. Men jag vågar inte, jag skäms över att jag har känslor för honom och jag vet att han är väldigt speciell (typ som jag xD) och det kommer bara bli jobbigt för mig att handskas med en sådann person. Sen är det ju så att våran gemensamma vän är killen som jag har skrivit om i tidigare inlägg... Och självklart är jag RIKTIGT kär i honom, så jag vill ju inte förstöra mina chanser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela