themistyroad.blogg.se

Duschkrångel

Publicerad 2012-09-24 00:20:57 i Allmänt,

För en stund sedan bestämde jag mig för att det var dags att lägga sig, så jag gick till sängen och insåg att den var nybäddad med rena sängkläder. Fan. Då var jag tvungen att duscha, för det känns jätte äckligt att lägga sig i en ren säng om man inte har duschat. Så jag hoppade in i duschen, vilket var skit jobbigt eftersom det är natt och allt är så mycket läskigare då. Inne i duschen fick jag slita med att torka bort imma så att jag kunde se ut, och som vanligt gjorde min hjärna om ljudet från duschen till läskiga röster. 
Men nu är jag iaf nyduschad och ligger i en ren säng, dock med lampan tänd eftersom jag har skrämt upp mig själv.
 
Jag längtar tills folk börjar läsa denna blogg så att jag kan få veta vad andra tycker, är jag ensam? har folk liknande problem? nån som har en lösning eller tips? osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela