themistyroad.blogg.se

umgås

Publicerad 2012-10-30 23:17:23 i

Ni vet killen jag skrev om i tidigare inlägg(som jag har varit kär i under 3år),
han adda mig på fb(jag hade tagit bort han så att jag kunde glömma honom) och frågade när han skulle få komma och se min nya lägenhet:O
Iaf så ska han komma i morgon, läskigt.

Jag känner som så att det är elakt av honom att vilja träffa mig när han vet att jag har känslor för honom, när han inte vill ha mig.
så jag gissar på att han kanske har tänkt på mig och funderat på att ge det en chans.


men jag kommer nog bli besviken som vanligt...


jag har aldrig blivit ihop med någon som jag är kär i. Jag har liksom blivit kär under tiden man har varit ihop.
Det har blivit så för att jag tar det jag får.. och dem som jag blir kär i vågar jag inte chansa på, för jag tycker att jag inte duger åt dem.
Ganska knepigt eftersom dom inte är värsta casanovorna. Jag faller för roliga, snälla killar, lite oskyldiga, typ sånna killar som brukar bli friendzonade. Och de brukar sätta mig i the friendzone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela