themistyroad.blogg.se

Röster

Publicerad 2012-10-28 10:58:11 i

Usch Nu har jag kommit in i en period då jag hör röster som inte finns. Jag vet att det låter hemskt, men det är ganska harmlöst det jag hör.
I förrgår när skulle min kompis låsa upp min dörr, men hon fumla länge med nyckeln i dörren. Då hörde jag min mamma där inne som sa "det är bara jag här inne", så då sa jag till min kompis att det kan vara upplåst för att mamma är nog där inne och hämtar väskan som hon glömde förut. När vi kom in så var hon ju inte där,såklart... Det var rätt så pinsamt, men som tur är så är min kompis litte speciell hon med.

Förr när jag var 13-15 så kunde jag höra min mamma ropa på mig när jag var hemma själv, oftast när jag gjorde dumheter (strula med pojkvännen osv). Men en gång så hörde min pojkvän det också :S så då trodde jag att det var huset som var mysko.

I går så hörde jag en manlig ung röst säga "Är det du som är -mitt smeknamn- eller?" helt random när jag slängde ett papper i sopkorgen.
Och nyss hörde jag såndär gammal clown-musik ifrån ventilen i badrummet. Det kan vara grannen, men vrf skulle han lyssna på sånt i 5sek och sen va helt tyst?

Ne jag börjar bli riktigt orolig, det blir bara mer och mer, oftare. Tänk om jag en dag hör en röst som säger åt mig att döda nån? och att jag blir helt galen och börjar döda folk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela