themistyroad.blogg.se

godnatt

Publicerad 2012-10-04 00:20:33 i

Idag skulle jag egentligen få besök av han som jag aldrig har träffat. Men det blev inte av. Om jag har tur så kommer jag träffa honom snart! han spelar i ett band som ska ha spelning om nån vecka, så jag ska försöka ta mig dit...
men jag känner på mig att vi aldrig kommer träffas.. Jag blir så ledsen för jag vill verkligen träffa honom! liksom jag saknar honom, fast vi inte har träffats. Vi har bara haft videosamtal på skype. Han säger så jävla gulliga saker. när vi snackar så ler jag hela tiden så att jag får ont i kinderna.

Men jag funderar på vad som är fel på honom, han verkar perfekt men han är singel. Sen är det ju så att alla killar som vill ha mig/ jag har varit ihop med har haft en eller flera diagnoser. min första hade ADHD, den andra (men det var inget seriöst) hade 9 diagnoser, den tredje var psykopat och den senaste hade antagligen aspberger...
Så jag har tror att det kan va nått med denna kille, men det gör ingenting alls!
Jag har inget emot speciella människor, dock får de inte ta för mycket av min energi för då mår jag dåligt.

kanske borde göra ett inlägg om alla mina ex nån gång. De har påverkat mig väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela