themistyroad.blogg.se

glömsk och dum

Publicerad 2012-10-09 16:27:05 i Allmänt,

Jag kom precis på varför jag har mått extra dåligt idag... Jag var så stressad i morse så att jag glömde ta min medecin!
 
Jag måste ställa burken vid sängen istället, så att jag kommer ihåg den. För de hjälper mig ganska mycket ändå, inte så mycket som det borde men de är bättre än citalopram och lergigan^^
 
Av citalopram hamnade jag i nått psykosliknande tillstånd och lergigan funka inte alls, jag provade till och med att ta 12 tabletter samtidigt men det hände ingenting :S
 
 
 
Är det nån av er som äter antidepp eller nått liknande? berätta gärna hur det går/har gått för er :D
haha "äter antidepp" blev konstigt, typ att man äter det som mjölk och flingor xD.
 
 

Kommentarer

Postat av: stjärnfödd

Publicerad 2012-10-09 22:08:50

vilken medicin är det du äter nu?

jag har ätit sertralin, flouxitin, citralopram och lergigan tidigare meningen utav dem har fungerat märkvärt.
nu äter jag effexor och de fungerar faktiskt rätt bra.

Svar: Jag äter Voxra, jag har hört att det även skrivs ut till personer med adhd.Det är tydligen svårt att få recept på det, men jag fick det direkt när jag berättade att citalopram inte funkade.
Fick du några speciella biverkningar?
themistyroad.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela