themistyroad.blogg.se

Små test

Publicerad 2012-11-09 23:15:00 i Allmänt,

Det finns en sida där man kan göra små test. http://www.psykologitest.se heter den, men man ska inte ta resultaten på största allvar. Ta kontakt med din läkare/kurator/skolsyster om du vill ha hjälp.
 
Här är mina resultat
 
OCD
Asperger
Borderline
Generell ångest
Panikångest
ADHD (för barn men jag låtsades att jag var "barnet")
 
Så ser det ut för mig.
Både jag och mamma tycker att borderline passar in på pricken! Men de vi har pratat med hakar upp sig på ADHD och asperger, vilket jag inte alls känner igen mig i.
Jag har träffat många med asperger, jag vet hur de funkar och jag har verkligen inte det.
Det finns några saker som passar in på ADHD, men jag är verkligen jätte slö av mig, och jag är ganska bra på att fokusera om jag måste.
 
Jag förstår inte varför de vill krångla in 40 000 diagnoser istället för att fokusera på den jag faktiskt känner igen mig i?
 
Tack och hej.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela