themistyroad.blogg.se

Segt

Publicerad 2012-11-18 12:35:57 i Allmänt,

Hellu.
Det känns som att jag inte har så mycket att skriva om i bloggen just för tillfället. Det händer ingenting, lr jo det gör det men inget som ingår i bloggens tema. Jag mår inte bra och inte dåligt (antar att jag inte har borderline då). Det känns.. Ingenting.
Jag mår ju fortfarande dåligt, men lyckan från min pojkvän kompenserar det.
 
Jag börjar "få igång" mitt liv, börjat göra saker.
Varje onsdag träffar jag min samtalskontakt, så då kommer jag ut ur mitt lilla bo :P
Jag är på arbetsförmedlingen lite då och då. Jag ska även börja gå till nån grej (som jag inte minns vad det heter) en gång i veckan, typ arbetsrehabgrejsimojs. Alltså de ska hjälpa mig komma igång och lista ut vad jag kan tänka mig att "bli när jag blir stor" ;).
Varje tisdag eller torsdag ska jag till sjukgymnasten, hon ska hjälpa mig att mjuka upp nacken. Jag ska även passa på att träna hela kroppen när jag är där.
 
Så 3 gånger i veckan har jag en anledning att gå ut.
Jag träffar även min pojkvän nästan varje dag/kväll, så jag känner mig inte så ensam längre.
 
 
 
Jag har säkert många anorlunda tankar och sånt som jag kan skriva om, men jag är ju van med att vara "konstig", så det är lite svårt att urskilja vad som är intressant att läsa om, eftersom allt är normalt för mig.
 
Det ända jag har i huvudet just nu är tankar om förhållanden osv. Och helt ärligt, sånt är as-tråkigt att läsa om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela