themistyroad.blogg.se

grötigt

Publicerad 2012-11-27 21:09:18 i Allmänt,

Idag mår jag jätte konstigt. Jag känner mig helt borta. Jag har ett konstigt tryck i huvudet och jag har svårt för att se.. Det är svårt att förklara.. men känns typ som att jag är under vatten.
 
Det känns grötigt i huvudet.
 
 
Och jag börjar må sämre igen. Allt är så krångligt. Arbetsförmedlingen, soc...
Det känns som att ingen tar mig på allvar. Som att de tror att jag är en tjej som "mår lite dåligt".
Är det ingen som fattar att det är nått som är fel??!! Ska jag behöva knarka eller försöka ta mitt liv innan jag får hjälp??
 
Jag får ingen ordentlig hjälp förens jag har en diagnos.. Och det kommer ta lång tid. säkert ett år.
 
Jag vet inte om jag klarar mig utan hjälp så länge.. varje dag övertyga/övertala folk hur det står till..
Jag orkar inte..
JAg orkar ju för fan knappt att leva och jag måste tydligen orka hulla på med massa skit.
 
Min stackars mamma måste slite som fan för att hjälpa mig med viktiga saker.. Som om det inte är jobbigt nog för henne att jag mår dåligt...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: stjärnfödd

Publicerad 2012-11-28 15:44:33

knarkar man så är det ännu svårare, i princip omöjligt att få hjälp för psykiska ohälsa/ utredningar osv..


men förstår verkligen din frustration :/

Postat av: stjärnfödd

Publicerad 2012-11-30 20:47:16

varför godkänner du inte kommentarerna? :s meningslöst att ens ta sig tiden att skriva då.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela