themistyroad.blogg.se

gegga

Publicerad 2012-11-14 17:51:04 i

det finns så mycket jag vill skriva om, men orkar inte..
så jag gör bara ett litet inlägg, bättre än ingenting alls.

"kotte" och jag är ihop nu. Han frågade mig om vi har ett förhållande, och det var ok för honom.
Jag kände mig lättad. Skönt att veta vad vi är och roligt att han ändrade sig. Han ville absolut inte ha nått förhållande förra veckan.

Han frågade även om jag hade lust att träffa en vän till honom och hans tjej. Jag fick direkt en klump i magen. Det kändes så seriöst. Jag trodde ju inte alls att det skulle bli såhär mellan oss. Jag är glad men jag känner lite press.
Sen tycker jag att det är jobbigt att träffa folk sådär, "visa-upp-sin-tjej träff".

Jag har även märkt att jag mår lite dåligt när han säger saker som " ingen får ta MIN tjej" eller andra liknande saker som tyder på att jag tillhör honom.
Varför känner jag så? Jag har ju velat detta hur länge som helst. Och han är så super gullig!

Igår sa han att han hade saknat mig.... och min första tanke var " vi har varit ifrån varandra i 10h, hur kan han sakna mig?". Varför blev jag inte glad och kände detsamma?

Den enda teori jag kan komma på är det att jag har byggt upp en mur för dem känslorna pga mitt ex. Han saknade inte mig när vi var ifrån varandra över en månad. Så jag var ju tvungen att trycka bort alla känslor och verka "stark".

Jag hoppas jag kan skärpa mig. Jag känner på mig att "kotte" och jag kommer vara ett bra par och stötta varandra. Jag måste försöka se honom på samma sätt som jag alltid har gjort. Saker behöver ju inte förändras mellan oss bara för att vi är tillsammans.

Kommentarer

Postat av: stjärnfödd

Publicerad 2012-11-14 19:31:08

förstår verkligen vad du menar med att det är skitjobbigt att träffa killens vänner, särskilt första gången. sånt är något utav det värsta jag vet.. blir skitstressad och tyst och vill bara därifrån. om man inte dricker samtidigt, då går det lite lättare.

Svar: Ah, det bästa är ju att va på en fest eller nått. Men det känns ju så jävla stelt! skulle vara bättre om man skulle hitta på nått och träffas för den saken skull, inte träffas för bara för att man måste xD
themistyroad.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela