themistyroad.blogg.se

Förberedelser

Publicerad 2012-11-10 16:43:17 i Allmänt,

Jag brukar förbereda mig otroligt mycket för saker... Så jag brukar vara väldigt trött när allt är över.
Jag vill gärna veta vad som kommer hända, så att jag kan planera och förbereda mig(mest mentalt). Men jag gillar inte scheman så särskilt mycket :S
 
Iaf. Den där killen kommer ikväll(läs tidigare inlägg), så nu förbereder jag mig hela dagen för det, om han inte kommer ikväll så blir jag helt förstörd. Därför ska man helst inte bestämma något med mig om det inte är 100% säkert.
Jag måste ge honom ett smeknamn här på bloggen så det blir lättare att skriva och läsa xD... Hmmm. Vi får kalla honom för.. Kotte!
Hehe okej, Kotte kommer efter kl.21 ikväll, så jag måste hoppa in i duschen 19.45, En halvtimme i duschen och en halvtimme till att fixa mig och sen en kvart till att tända doftljus och borsta tänderna osv.
Och innan detta ska jag:
Rensa kattlådan
Dammsuga
Torka av bord
Sen torka av lite här och där så det luktar gott i lägenheten.
 
Och nånstans ska jag hinna äta hos mamma och ringa till en gammel vän.
Jag måste även sätta i linser precis innan han kommer, för har jag i dem för länge så ser jag jätte trött ut. Jag tänkte att jag borde ha linser på mig ifall vi kommer kyssas, det är så pinsamt när glajjera kommer emot.
 
Ah, ni ser vad jag dras med, sen har jag massa andra tankar och förberedelser i huvudet.
T.ex vad ska jag göra ifall min pappa kommer och hälsar på? ska jag säga till han att gå för att jag har besök eller ska jag låta han komma in? sådant funderar jag på, även fast pappa inte ska komma och hälsa på kl nio på kvällen.
 
 
Det jag ville skriva om i dag var det att jag är lite stressad och trött idag och bråkar med mina tankar. 
Förut när jag diskade så hörde jag min mamma och lillebror utanför fönstret. Det var ju bara i huvudet såklart.
I morse låg jag och lyssnade på musik, då hörde jag nån som viskade bakom mig och soffan jag låg i skakade. Men egentligen var det jag som skakade (tydligen) och viskandet var antagligen nått ljud i låten som jag gjorde om till röster.
Så det är en sådan dag i dag, ska bli spännande att duscha sedan... Ne men det blir inte så kul.
 
Man kan tro att det hjälper att ha på tvn eller radion under tiden, så att jag hör deras röst istället. Men då koncentrerar jag mig på att lysnna efter, och kommer det ett plötsligt ljud då så blir jag livrädd.
 
Ne nu har jag inte tid med detta, hejdå ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela