themistyroad.blogg.se

grumpy

Publicerad 2012-12-10 13:03:32 i

känner mig ganska nere just nu, bara för en liten skitgrej.
Min pojkvän gymmar jätte mycket och vill bli bodybuilder osv ( jag som hatar sånt...) iaf, i morse när han skulle dra så sa han att han ville att jag skulle följa med, han har redan frågat mig förut och jag sa nej. Det gymmet han går till har bara tyngdgrejsimojs , vikter och sånt.

Han ger mig flera komplimanger varje dag, jag tar inte åt mig dem. Men när han säger att han vill att jag ska träna, då tar jag åt mig... ska hålla på som alla andra och säga åt mig att jag ska träna och banta... Jag vet att jag är tjock men kan folk låta mig va det??!! Är det ingen som fattar att jag har provat med allt möjligt men inget funka? jo en grej funka, jag åt högst 900kcal per dag, men jag mådde så jävla dåligt då, jag orkade knappt prata.

Om ni tycker att jag är så jävla fet, sluta va med mig då!!

Ursäkta ilskan, men jag blir så besviken, ledsen och irriterad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela