themistyroad.blogg.se

usch

Publicerad 2014-03-03 15:21:13 i Allmänt,

vet inte vad jag ska göra..
 
Min kompis "bor" hos mig för tillfället, men hon är inte här just nu. Hon behöver komma ut o göra saker, träffa folk.
 
Jag behöver vara ensam, även fast detta har hänt så fungerar jag fortfarande som jag gör, behöver vara ensam ibland.
 
Men jag orkar inte göra nått. orkar inte se på film, orkar inte spela spel, det påminner mig bara om honom. Men jag orkar inte sitta och göra ingenting, för då kommer alla tankar.
 
Det finns en kille som jag känner, vi brukar spela spel och prata, och då känns det lite bättre, då får jag liksom annat att tänka på. Men han jobbar, så vi kan inte spela nu..
Det är också jobbigt för att jag tror han börjar gilla mig lr nått, även fast han vet hur det ligger till. Och då känns det bara så konstigt.
 
Jag älskar min pojkvän, och ja han är fortfarande min pojkvän även fast han har dött.. så det känns dumt när en annan kille ska blanda sig in i mitt liv...jag vill ju bara ha nån att spela med och få mig att tänka på annat..
 
Det enda jag skulle kunna tänka mig i framtiden är att ha sex med någon, för det kan ju faktiskt inte jag och min pojkvän ha... men annat grejs.. nej! 
 
Men jag känner mig så frustrerad på mig själv och känner mig smutsig och äcklig, för min kropp vill nämligen annat än vad jag vill. Jag vill inte tänka på sex och jag vill inte bli upphetsad lr nått. Det är verkligen inte rätt tid för det nu, jag vill inte ha sex med nån nu.. inte ens med mig själv. Men min kropp lyssnar inte.. Jag funderar på om det är nån sorts försvars-grej, att jag är så ledsen och mår skit att min kropp tror det blir bättre med att tänka på snusk?
För det känns helt sjukt att sånna tankar ens ska komma upp nu i denna situation jag är i. Nej jag skäms! jag mår illa av mig själv.
 
Jag känner att jag inte kan prata med någon om detta, för att jag verkligen skäms över det! 
Jag har ju alltid varit sexuellt aktiv av mig, jag har inte legat runt med massa, har jag varit singel har jag tagit hand om det själv, har jag haft pojkvän så blir det mycket med den.
Jag ville ofta ha sex med min pojkvän när han levde, och när vi inte var med varandra så ville jag att vi hittade på nått via skype.. Han kallade mig nymfoman, för att jag ville ha sex så ofta. Men jag höll inte med honom eftersom jag inte ligger runt med främlingar.
Men nu känner jag att jag har nog nått allvarligt problem, eftersom jag känner ett så stort sexuellt behov nu. Det är som sagt inte rätt tid att tänka på sånt!
 
Jag vågar inte heller ta upp detta med min samtalskontakt, men jag hoppas hon läser detta iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela