themistyroad.blogg.se

Handla

Publicerad 2013-05-04 18:52:54 i Allmänt,

Nu är det så att jag behöver gå till affären, det är slut på kattmat och jag är sugen på chips^^ det var så längesen jag åt det..chips alltså ;)
 
Iaf så kan jag inte gå till affären själv :S eller jo jag kan, men jag vågar inte.
Jag får typ tagga mig i minst 2 timmar innan jag kommer iväg.
Det värsta är att det är inte alls långt att gå, man ser affären från mig.
 
Och min mamma är i Norge :/ hon brukar alltid följa med mig och handla eller handla åt mig :$
Eller i värsta fall så kan jag få prata med henne i mobilen medans jag handlar, men det blir ju jävligt dyrt nu :(
 
Tänkte lura en kompis till att följa med mig till affären, men hon svarar inte..
 
Är det nån som har nått råd för att underlätta detta?
 
Lyssna på musik funkar väldigt bra, men jag oroar mig fortfarande för saker, tex vad folk ska tycka om mig för att jag köper chips ..."är inte hon tjock nog?" "haha nu ska hon sitta med sin katt och äta chips på en lördag kväll".
Men jag vet att det är ingen som orkar bry sig om vad jag handlar, hela världen handlar inte om mig.
 
Och jag är inte så jävla tjock :P
 
Ne nu får jag fan ta och skärpa mig, jag har ju bott i Stockholm och gått runt där helt själv, då borde jag klara detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela