themistyroad.blogg.se

dålig dag

Publicerad 2013-05-28 11:38:37 i

Jag är trött.

Min jobbcoach ringde på morgonen när jag inte hade tid att prata.

Jag blev stressad och kunde inte göra nr2 som jag måste göra innan jag går nånstans

Det var mycket varmare än vad jag trodde ute, så tog på mig för mycket kläder.

Fick vänta jättelänge utanför praktiken innan någon öppnade åt mig. Och dörren är i hagen till ett dagis..

Många barn kom och stirrade på mig och pratade med mig.

Jag är redan så trött, så jag kände att jag blev tårögd av rädlsa..

Nu blev jag äntligen insläppt, men dörren in till kontoret är låst ..

nu sitter jag i "väntrummet". Har ingen aning om var pastorn är (han är min handledare)..

Jag hatar att sitta och vänta.. Inte för att det är tråkigt utom för att jag får tid att sitta och oroa mig för saker.
"tänk om det är fel dag"
"tänk om jag inte skulle hit denna gång"
"tänk om jag inte alls har praktik här och bara har inbillat mig"
"tänk om det har hänt nått hemskt med pastorn"
"tänk om någon blir sur/arg på mig för att jag sitter här"
"tänk om det kommer ett barn och stirrar på mig eller ännu värre; tar på mig"
"Jag har ätit så dåligt i några veckor, tänk om jag blir så nervös så att jag svimmar nu"
"tänk om jag blir jättebajsnödig"

Skitskakis nu.. Jag vill bara hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela