themistyroad.blogg.se

krogen

Publicerad 2012-11-04 12:56:05 i

Jag var ute igår. I början kändes det okej, sen blev det lite tråkigt och till sist så var jag trött och irriterad på människor.
Jag tycker verkligen inte om att va på krogen, vill hellre vara på nån hemmafest isåfall.
Jag har svårt för att dricka nu också, får aldrig nån bra fylla så det är inte värt att dricka.
Ibland önskar jag att jag var lite som förr när jag var fjortis, för det känns så elakt mot mina vänner att bara sitta och vara tråkig eller må dåligt.

När jag var under 18 så längtade jag som fan till att få gå på krogen, nu när jag har rätt ålder så vill jag helst inte gå ut. Det var kul 4 gånger när jag var 18.
Jag misstänker att det blev tråkigt sen pga att jag träffade min pojkvän den 2a gången på krogen, sen blev vi ihop och han tvingade med mig ut många gånger även fast jag mådde dåligt och ville hem.


Idag ska jag försöka få hit killen som jag är kär i ;) han har lovat att titta på en film med mig som vi inte hann med sist ^^
Jag hoppas verkligen att han vill träffa mig av rätt anledning, alltså inte bara för att han har tråkigt.
Det känns så overkligt att få vara med honom själv. Jag har aldrig haft sånna känslor som jag har för honom, och dem har jag haft i 3år!
3år har jag väntat på detta, fantiserat och suktat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela